C'est la vie - Always 21

Per les cases sempre acostumen a voltar CDs ratllats i plens de pols, amb llibrets esgrogueïts, i cintes entortolligades amb remixes de germans grans, amb les llengüetes trencades i cançons gravades una sobre l'altra.

Farà cosa d'una dècada (quan era la meitat més jove que ara) em vaig aficionar a un disc que algú havia portat a casa: Ace of Base - Singles of the 90s. Era un pop pastel, ni idea qui eren, però m'ho escoltava i punt en un discman Sony que anava quan li donava la gana.

Avui, al cap de deu anys, m'ha vingut al cap una d'aquestes cançons pasteloses, passades de moda, i que fins i tot he trobat al youtube. C'est la vie, always 21 parlava de com són de meravellosos els 21 anys i el perquè d'aquests suecs de voler-se quedar sempre estancats en aquest moment. Amb una mentalitat infantil, la cançó em feia pensar, sobretot, en no voler que passessin els anys i no arribar als 21, que aleshores em quedaven lluny, massa lluny.

I ara, sense adonar-me i sense no haver-hi pensat mai més, els 21 anys ja han arribat.

Doncs, always 21 ;)

6 coses a dir:

Nébeda ha dit...

gracias, Esther. la verdad es que viene bien hacer un parón en la rutina y viajar.


un bico grande.

Wostin ha dit...

Wow! que en feia de temps que no sentia aquesta cançó!! Encara sona prou bé... potser vàren aconseguir que per aquesta cançó el temps no passi?? :P

Els 21 són genials. A passar-ho bé Esther!

Claudia ha dit...

bueno, bueno.. 4 de febrero! soy un desastre para las fechas, pero la alarma del móvil me recuerda que tengo que pasar por aquí.. jejeje!

el sitio y la entrada son perfectos para decir... ¡¡Feliz cumpleaños Esther!! ya cayeron los 21! no te resistas! jajaja! espero que todo vaya igual de bien que hasta ahora o... mejor! qué coño! jejeje!

jooo.. se te echa de menos por aquí! un besazo enorme!
Clau

PD. qué de recuerdos han llegado a mi cabeza en un momento! cuídate mucho!

Nacho ha dit...

Això s'avisa. Felicitats. Només 21???? joooooooooder. JO fa 12 anys que els vaig fer.... ni m'en recordo :D

dukebody ha dit...

Aún con un día de retraso y de casualidad, ¡felicidades, Esther! Que sigas siendo esa chica simpática que conocí. :-)

Esther ha dit...

Moltíssimes gràcies a tots!!!!! :))))