El 'gobierno de España' em nomina per abandonar casa meva


Fa cosa d'uns mesos (coincidint amb la precampanya i la preprecampanya) la meva bústia de correu només s'omple de Ayudas de Vivienda Joven del Consejo de Juventud de España. Abans d'ahir, paaam, 5 correus de cop, amb les ajudes més recents i d'altres bastant més caducades. Per exemple, dues d'aquestes corresponen al 2 de novembre i al 3 d'octubre de l'any passat (Ayudas destinadas a jóvenes para la adquisición y/o rehabilitación de primera vivienda en el núcleo antiguo de Alcanar y de las Cases de Alcanar, Tarragona, durante el año 2007, per si a algú li pot interessar).

Curiós. Ara estan generosos, ves quina casualitat. I em planyo. Per què? Doncs és per la llei de Murfi (ja sé que no s'escriu així). Quan de veritat necessiti recolzament econòmic per un raconet digne per a viure no podré recuperar aquests missatges del correo no deseado, simplement perquè ja no els enviaran: s'hauran acabat les eleccions, els somriures falsos electorals passaran a la història i les adreces de correu de la llista de distribució no representaran ments manipulables d'on esgarrapar vots.

Post-escrit. Acabo de recordar això: Només dos catalans cobren aquest mes els nous ajuts al lloguer

3 coses a dir:

aniol ha dit...

Que no serveixi de precedent: "De fora vingueren que de case et tragueren".

Anònim ha dit...

No em matis si-us-plau... jajaja

Xo és que em feia gràcia i creia que era més que just que se sabés que una alumna de l'any anterior també havia guanyat!

Et dec una palmera... xD

ens veiem,

Carlota

Esther ha dit...

aniol, ben cert :)

Carlota, no pensava fer-te res de dolent xDDD m'ha agafat una mica d'imprevist, però en el fons m'ha recordat vells temps :)
i així podem dir, que visca la urv i el seminari!!!! :D
P.d. no em deus cap palmera, que ja me l'he menjada! :P
Ens veiem wpaa!!!