L'efecte Axe


Buscant informació sobre els anuncis de Axe per un reportatge sobre publicitat censurada i ètica publicitària, que el proper mes de juny esperem poder estrenar via Youtube, he trobat això... Són grans els publicistes d'Axe, molt grans! Potser a ella no li fa tanta gràcia i acaba demandant l'empresa seguint els passos de'n Sarko i na Bruni.

Guaiteu com riu la Hillary... li durarà gaire aquest somriure?

2 coses a dir:

Anònim ha dit...

Hola Esther,

Sóc la carlota. He tornat a visitar el post on et vaig comentar i he vist, amb retard, que m'havies contestat (vaig pensar que segurament no el llegiries mai). M'alegro que ens coneguessim divendres i espero que vagi bé el reportatge aquest sobre publicitat censurada; realment aquest anunci de l'axe és molt bo, jeje.

wenu, ens veiem divendres que ve, que em tocarà fer a mi la roda de premsa.
almenys el vostre grup ja ho teniu superat!

K vagi bé!

Esther ha dit...

jajaja, jo també em vaig alegrar de coneixe't!!! :D
sí, ens veiem a classe divendres, a veure que tal la roda de premsa!!! ;)