Sense títol


No m'he pogut estar de posar això. Ho he trobat al myspace d'aquest senyor.

Quines ments privil·legiades els qui s'hagin empescat tot això (sense ironia, sou molt grans). Però jo crec que té un precedent, recordem que Josmar també volia anar a Eurovisión, com en el seu dia va fer Betty Missiego o Mocedades.

Tireu-me pedres si voleu, sigueu benvinguts.

P.d. tot i així, ja sé que és molt friki de la meva part, però no em digueu que no és una revolució de la societat 2.0 i tot plegat...

2 coses a dir:

SiKNUS.COM ha dit...

Pérez Hilton XDDDDD

Probablement un dels que ha escrit el hit és en Jair, et recomano el seu bloc:

http://guionistabrillant.blogspot.com/

aniol ha dit...

A mi m'havia fet recordar al Carlitos de quan el Buenafuente estava TV3.
A veure com acaba tot plegat...