Paraules que passegen

Plaça del Pati, Valls
















//Jo tinc una bici

pintada de nou.

Quan vull s'està quieta
i quan vull es mou.


Joana Raspall//

8 coses a dir:

Anònim ha dit...

ehe ehe com m'agarda el poema es nota k las fet tu , amb akests colors i llteres...kina creativitat! mmm...m'agrada i tambe el teu curruculum
ehe ehe ehe ehe ehe ehe ehe
mults kissos(K)

Anònim ha dit...

soc un gos desfectuos
no tinc cua ni dit gros
em falta un ullal pk soc un Gos
DEFECTUOSSS!
mira el meu poema es mes bunic k el teu:P
ehe ehe toma

Anònim ha dit...

de parte de la mendigaaa

Anònim ha dit...

xai

Esther ha dit...

hahaha alba, quan et vegi ja et donaré a tu, xai...

Anònim ha dit...

Soy la:
~·'XaItOo.oO ReSHulOo.oOnAaAa'·~

tambien me conocen como:
~·'mOonillOo.oO CanTaRillOo.Oo'·~

I ♥ MoNillO,,I ♥ xaiToo,,I ♥ MendiGaA

★I am tHe BesT!!:P★

Anònim ha dit...

[b]monillo love`s[/b]

Esther ha dit...

Vet aquí la prova que no és bo el fotolog pels adolescents -14 anys-.

Alba... em revenjaré... muahhahaaa