13 maig (dimarts!): Poesia urbana


Reivindicació de la Colla Vella?
Falta d'ortografia tot recordant a la pel·lícula de Benigni?

La vida és vella?

{Carrer Xiquets de Valls, cantonada amb el Passeig de l'Estació, a l'altre costat de la calçada hi ha Correus. Valls.}

7 coses a dir:

aniol ha dit...

Què en dirà la Jove...

Per pintades així, la que hi ha a l'estació d'autobusos de Tarragona just davant d'on s'agafa el bus cap a Reus, va aparèixer un dia i és força gran.

Jesús M. Tibau ha dit...

I la vida és JOVE també.

El Capità Tarragona ha dit...

Hola!!

Avui he entrat per primera vega al teu bloc i m'ha aggradat molt el disseny del teu bloc i l'aire que li dones!!

Et seguiré!!

Et poso un link!

Salutacions!!

Esther ha dit...

aniol, el que no hi hagi a l'estació d'autobusos de tarragona... La veritat és que fa temps que no m'hi passo,l'última quan vaig agafar l'autobus per anar a l'aeroport del prat. No enyoro els viatges amb l'Hispano Igualadina ni amb els Plana.

jesús, doncs sí, més que vella, jo crec que la vida és jove :)

capità, gràcies!!!!!!
apaa, jo també t'he posat un link! ja m'aniré passant jo també! :D

Té la mà Maria - Reus ha dit...

la vida a mes a mes de vella és divertida, salut

Wostin ha dit...

Doncs proposo un acte de bandalisme poètic...

Imagina't amb un esprai de color negre (per que combina bé amb el vermell) posant l'accent que li falta a la frase, i escrivint just a sota molt aprop (però prou petit com per no dificultar més la neteja de la pintada...) alguna rèplica. Se m'acudeixen tres opcions:

la vida és vella...
"quan la ment se't rovella"
"fes un bon us d'ella"
"maleït barça..."


Sigui com sigui, la vida és moltes coses abans que vella.

Esther ha dit...

té la mà maria, divertida si que ho és ;)

wostin, bandalisme poètic! :D m'agrada molt la idea!!! però "maleït barça no rima hahahahaa
coincideixo amb tu, la vida és moltes més coses abans que vella :)