28 maig: festa major


Avui l'ordinador s'ha començat a plànyer perquè ja no li cabia ni un trist .jpg més. Res de res.

I mentre esborrava arxius que després em faran falta, he trobat en una carpeta perduda la Mulasseta de Valls, i vés, m'ha posat de bon humor: m'ha recordat que falta poc per les festes majors i l'estiu entre la paperassa que m'he d'estudiar. I ara em ve al cap que ahir, fent zàpping, vaig veure com al Canal Reus afirmaven rotundament que els seus gegants eren els més macos de tot Catalunya, i els de Montblanc vinga a enviar mails dient que no, que als de la capital de la Conca no els supera ningú. Doncs jo dic que no, que com la Mulasseta, filla de la Mulassa, no n'hi ha cap.

Falta menys d'un mes per al dia més llarg de l'any, Sant Joan. I és que tots els dies haurien de ser Festa Major.

4 coses a dir:

Nacho ha dit...

PErdona, perdona, els millors són els de Tarragona. QUè us penseu!!!??

Esther ha dit...

hehehe... uuhhh... la mulassa de tarragona té més mala llet de que la nostra :P

Anònim ha dit...

ummm las fiestas de tu pueblo parecen molar... pero como no me invitas...

Soy el principe torreño

Esther ha dit...

todo el mundo queda invitado!!! :D

te has autoimpuesto un título, a lo principe de bel-air, la duquesa de montblanc o el marqués de griñón xDD