17 juny: 100 entrades

La personeta sota la Vella dels nans de Valls -a la qual li he hagut de demanar permís pels seus drets d'imatge- m'acaba de dir que 100 posts no són gaires.

En canvi, sí que són molts els raconets de blocaires que he anat coneixent i valorant. I molt, el que he après molt d'uns i d'altres (i el que em falta!). N'he après de la manera d'expressar-se, de la seva visió de l'actualitat, d'opinions i reflexions irrefutables, de fragments de les experiències que viuen dia a dia, de la ironia i paraules malsonants, de racons insòlits i de fotografies captivadores, paranoies, de periodisme ciutadà i de ciutadans periodistes, de periodistes que molen, historiadors, programadors, traductors, empresaris, gurús del web 2.0 i físics, entre molts d'altres que no ubico. Fins i tot he après dels enllaços més irrellevants de tot youtube. Ara en sé una mica més del món digital i de les persones analògiques que aporten el seu granet de sorra a tot plegat. Ep! I jo intento fer pinya, amb una mica del què passa a Valls i voltants, el món de la comunicació -que m'apassiona-, i tot allò que em crida l'atenció i que puc captar amb la càmera que duc sempre a mà.

Simplement, moltes gràcies a tots els qui us deixeu caure per aquí alguna vegada :)

Foto: Tomb del poble de la Festa Major de Sant Joan de Valls, el 23 de juny de 2007.

6 coses a dir:

aniol ha dit...

Felicitats pels 100 posts. A veure quants dels que et deixen comentaris, no tenen ja el Firefox3.

Miquel Saumell ha dit...

Esther, aquí tothom aprèn de tothom, ningú pot dir que ja ho sap tot dels blogs. Jo també recordo la meva entrada numero 100 (ara vaig cap a la 250). Felicitats!!!

QUim ha dit...

Jo diria que 100 articles no són pocs!!!. En tot cas felicitats per arribar a aquesta fita. I com no la qüestió és allò de: "continua així" :P

Wostin ha dit...

Felicitats Esther!! ;) 100 posts són una bona fita.

Ara que s'han acabat els exàmens (ara si, no?) et desitjo el millor, i endavant amb la perspicàcia i la frescor de la Pedra foguera!!

Esther ha dit...

Moltes moltes gràcies a tots, de veritat!!!! :D

Nacho ha dit...

Aixxx, qui t'ho anava a dir quan el tenies tan abandonat.... sino t'arribo a apretar...Felicitats!.