26 juny: caminant per la ciutat de les patates braves


A Londres ja t'ho indiquen: "Look left", com a punt exòtic urbà. A Barcelona, cal girar el cap primer cap a un cantó i després cap a l'altre a l'hora de creuar el carrer, si no ho fas, passa el que passa. I és que a la gent que som de poble tot això ens impressiona d'allò més. Potser ens crida més l'atenció una pintada de tres línies a la calçada que no pas el missatge en sí. Ens ho hauríem de fer mirar.

Foto: Ahir, al Passeig de Gràcia de Barcelona. Just davant de Loewe, gran contrast amb el Pans&Company emplaçat al seu costat.

4 coses a dir:

aniol ha dit...

Doncs encara no l'havia vist aquest missatge a Barcelona.
Trobo que a Imperial Tarraco també haurien de posar-ne, n'he vist més d'un/a que ha estat a punt de volar al creuar i just passar els cotxes a més de 80 pel pas de zebra.

Té la mà Maria - Reus ha dit...

A Escòcia tu acostumat mires cap una direcció per creuar i és el contrari del teu poble, quin ensurt

petons

Quim ha dit...

Encara q no t'ho creguis jo sóc de ciutat i també em va sobtar trobar-m'ho. Però ja se sap que si portes l'mp3 quan has de creuar un carrer sempre has de mirar si venen cotxes :P

Esther ha dit...

aniol, a 80 per la Imperial Tarraco? Segur que era jo! hahahaha... no, que jo sóc bona conductora i no ho faria, però jo crec que ens fa més por als conductors que no pas als vianants.

té la mà maria, escòcia ha de ser preciós. És un dels llocs on tinc apuntat anar-hi :) i allà també, és clar, condueixen al revés, aquests britànics...

quim, vigila!!!! és perillós anar amb l'mp3!!! hahahaha a mi moltes vegades també m'ha passat, i passar-me de parada del bus distreta amb les cançons :)