19 juny: Oferta de treball (II)

Clicant per aquí i per allà m'he trobat amb una oferta de pràctiques estivals de periodisme a La revista de los Lunnis, ofertada per la Universidad Complutense de Madrid (no cal enllaç, que tothom sap que té reputació i bon nom). Concluim, doncs, que aquest magazine mensual està realitzat per professionals del periodisme i comunicadors, gent de bona pasta. En aquesta ocasió, farem els ulls grossos i no ens fixarem en la remuneració. I és que la jornada de treball i l'horari ho compensen:
Una mica de bon humor sempre va bé :)

3 coses a dir:

Miquel Saumell ha dit...

Els joves sempre us esteu queixant, no esteu mai contents. Al capdavall, això són 13 setmanes a 35 hores = 455 hores. No em queda clar si la remuneració de 250 es mensual o única pels 3 mesos. Si és mensual, surt a 1.65 euros/hora. El l'altre cas, 55 cèntims/hora. Què passa, que potser trobes que és poc? I de l’honor de treballar a can Lunnis, què, no ens en dius res? No té un preu això?
En fi, com tu dius sempre és bo una mica de bon humor per anar de revetlla. Per cert, quan jo era més jove, de gent que feia ofertes d’aquestes en deien “negreros”. Així que podríem dir que el rector d’aquella universitat és un negrero. Queda dit

Eva ha dit...

quin gran gag no? de "lunnis" a viernes.... com s'ho curren xD

Esther ha dit...

miquel, no m'havia parat a comptar a quant surt l'hora, i m'he ben espantat! És veritat, l'honor de treballar a can Lunnis no té preu :)

eva, encara podria ser de "lunnis" a domingo, així que... :D