01 juliol: a sis mesos del 2009

... i a una setmana del 19è concurs internacional de castells de focs artificials Ciutat de Tarragona (llarg el nom, eh?). La foto la vaig fer l'any passat, però ja estic desitjant sopar cada nit a la platja, que s'apaguin tots els llum, veure l'espectacle i repetir cada dia de la setmana :)

Més informació al web oficial de l'esdeveniment.

5 coses a dir:

Wostin ha dit...

Això si que han de ser sopars amb vistes privilegiades!!

L'espectacle és gratuït (el sopar m'imagino que no ;P ) i a més repeteixen durant dies i dies... en moments així voldria viure a la costa!

Noctas ha dit...

Són aquestes petites coses les que endolcen la vida. Estar a la platja per la nit amb un bocata i veure els focs, i qui sap, potser banyar-te i en fi que jo sempre vaig als de Sitges perquè estiuejo allà i els disfruto molt..saludus i a passar-ho bé.

Quim ha dit...

A veure si t'animes i ens graves un video pel teu public ;). Ni que siguin 20 segons :P

Esther ha dit...

wostin, sí, sí, les vistes són les millors... L'espectacle gratis i l'entrepà de truita, no gaire car si te'l portes de casa :D

noctas, i tant! les petites coses fan la felicitat :)

quim, doncs intentaré fer un vídeo, però està molt fosca, molt fosca la platja... a veure què puc fer!!!! :P

María Teresa ha dit...

Els focs artificial són fascinants.Tens pressa per que sigui ja 2009?
Primer hem de veure les Olimpiades,no t´agraden?