07 juliol: l'efecte tafaner














Moltes de les retencions a les nostres autopistes farcides de peatges tenen l'efecte tafaner com a causa: l'instint del conductor fa que, inconscientment, no pitgi l'accelerador i faci el badoc davant escenes com aquestes. Això ha passat aquesta tarda, a l'alçada de Sant Joan Despí més o menys.

Sensacionalisme? Si l'efecte tafaner és el nostre pa de cada dia...

11 coses a dir:

Miquel Saumell ha dit...

Esther, ves en compte, que això de fer fotos amb una ma i agafar el volant amb l'altre són punts...

Noctas ha dit...

Jo mateix no ho puc evitar i em dic -seràs portera!!però la curiositat em pot i suposo que a tú com a futura periodista que seràs també et pot l'instint tafaner..saludus

aniol ha dit...

Doncs sí que impacta la foto. I deixaven passar els cotxes tranquil·lament pel costat del que s'incendiava?

Wostin ha dit...

Si, ves, quan estas enmig d'una retensió d' "efecte tafaner" tampoc et queden gaires alternatives a fer el tafaner...

Una foto spectacularrr!! això si que és tenir sempre la càmera a mà!!!

Esther ha dit...

miquel, no!!! jo anava de copilot, no conduïa... amb el que em va costar treure'm el carnet jo condueixo com diu la DGT, que no vull que em prenguin els meus 8 punts de novata! :)

noctas, a tots ens pot l'instint tafaner :P

aniol, i tant, deixaven passar els cotxes tranquil·lament, però una vegada passaves pel costat la temperatura pujava... Simplement devia d'escalfar-se el motor de la furgoneta...

wostin, doncs no et creguis, que és la càmera de fotos del mòbil!!! Trobo que fa millors fotos que la meva càmera Sony... :)

Miquel Saumell ha dit...

Esther, d’acord, tot aclarit. Tornes a tenir els 8 punts

María Teresa ha dit...

Ya estás en plena faena de periodista.¡QUE TIEMBLEN...algunos!
De verdad que impone la foto,le tengo pánico a la carretera,suerte que nada me obliga a estar en ella a menudo.Un beso.
Y gracias por dar la solución al enigma de las vacaciones de Nacho,me estaba volviendo loca a buscar por internet el lugar.Podríais hacer un buen equipo de periodista y fotógrafo,os disputarían las agencias.
¿qué tal tus vacaciones?

Carles TV ha dit...

jo a la propera vida vull ser periodista....

bobbin ha dit...

Vull donar la nota xD.
No hi estic pas d'acord.

El conductor accelera inversament proporcional a com estigui de plena la carretera, cosa que fa que si en una carretera hi han 3 carrils plens de cotxes, a causa de la por als xocs i de la poca distància que s'assoleix entre cotxe i cotxe, s'aguditzi un instint de protecció, per a prendre el control, que també es marca quan es perceben coses anormals a la carretera.

Si a l'arcén es veu un cotxe aturat o en flames (lol) afloreixen aquests instints, perquè psicològicament, a més, apareix un carril més en una situació anormal.

Però si no conduïs, jo tafanejaria com el que més :O

Eva ha dit...

suposo que a és de sensacionalisme també hi ha una dosi de morbo típica per veure si "algú s'ha fet mal"

Esther ha dit...

tere, a mi también me hace respeto la carretera y la verdad es que tengo que, como vivo en una ciudad pequeñita, estoy obligada a hacer kilómetros muy a menudo. ¿Mis vacaciones? Hace dos años que no tengo unas vacaciones como dios manda, es lo que les pasa a los estudiantes de periodismo/publicidad y estas ramas de la comunicación... que los veranos no sirven para descansar, sino para practicar lo que no te enseñan de la profesión en la facultad, pero no me quejo... espero que tus vacaciones vayan bien :D

carles, jo en aquesta vida espero ser periodista (em queden dos anys el títol, hahaha, però tot i així el títol no és res més que un bocí de paper oficial). La veritat és que és addictiu, però també molt sacrificat pel que m'estic adonant...

bobbin, xDDDDDDDDD
vols dir que és per l'instint de protecció? amb un cotxe cremant a la manera d'aquell programa que es deia "impacto tv" el meu instint natural em diu: campi qui pugui xD. Però, per l'altra banda, vas a poquet a poquet per a no menjar-te el de davant. És més complicat del que sembla això, hehehehe! Jo com no conduïa, a tafanejar s'ha dit...

eva, sí, sempre es pensa això de "a veure si algú s'ha fet mal". Ho vam estar pensant els qui anàvem al cotxe, però no sé perquè, vam arribar a la conclusió que ningú havia pres mal.

Ei, gràcies per comentar!! ^^