11 juliol: iPhone i Sex and the city



Avui és el dia de l'iPhone. Sí, el telèfon d'Apple amb pantalleta tàctil ha arribat (o no) de la mà de l'operadora blava, causant gran sensació per la pometa mig mossegada en relleu que fa que sigui un objecte de culte.

Bé, sense més preàmbuls, perquè jo encara no he vist en viu i en directe cap iPhone i no sóc qui per opinar-ne, el cas és que us enllaço a una escena de la pel·lícula Sexo en Nueva York. Si us hi fixeu, la pàgina web oficial fins i tot vol encolomar-nos el Macbook de la protagonista, la Carrie Bradshaw, columnista fashion-victim, que en dirien a la revista Vogue o a la Marie Claire, i si m'apureu a la Pronto, tot i que en aquest bocinet de la pel·lícula li deixen un d'aquests imprescindibles iPhones per a trucar i ella el rebutja, diu: "aquest telèfon no el sé fer servir". Contradicció. Escriure amb un MacBook és in i trucar amb un iPhone està out? És un missatge subliminal? Relacions públiques? Ho ha fet per a que els blocaires anem escampant com el glamour hollywoodenc pica l'ullet a Apple?

Postdata: no he trobat l'escena en castellà, està en italià, però s'entèn prou bé, amb propaganda d'un grup adolescent de la península itàlica inclosa en el lot. No em pregunteu què vol dir "iPhone anche qui!" perquè no ho sé.

6 coses a dir:

María Teresa ha dit...

Nadie como los americanos para vender.Mundos fantásticos para hacer soñar al que quiere y no puede acceder a ellos.
Cuando empezó esta serie fue una revolución porque se trataba el sexo desde el punto de vista femenino hasta que cayó,temporada a temporada,en los tópicos de siempre y acabó siendo un desfile de marcas comerciales y modelos de alta costura casi.Prevalece la superficialidad,que no está mal para entretenerse y evadirse de la realidad por un momento,pero nada más.
Como le decía a Jordi(B de Llibre)el iPhone es caro y lleva adscrito un contrato leonino a la operadora,es más estética que tecnología,pero que yo prefiero el iTouch que Patry,mi hja,compró en Nueva York porque en esa pantalla fantástica ves las fotos de gran calidad,en distintas posiciones y tiene gran capacidad para música,tampoco se puede abrir pero lo llenas o vacías por el PC,con el iPhone creo que hay que ir a la web para renovar la música y pagar por ella.Como teléfono no me interesa y para fotos y música es igual de bueno el touch y más barato.
Por ahora me conformo con un mp4 que se maneja también táctilmente y lo utilizo para fotos y canciones y es de LG.
Llega una a tener tanto trasto que,al final,el más usado es la radio minúscula que llevo todo el día puesta en los auriculares.
¿eres incondicional de la tecnología?

aniol ha dit...

Tothom diu que els ordinadors Apple són tant fiables, que els iPods van tant bé... I avui tots parlaran de l'iPhone.
Jo només he vist que qui s'ha passat a productes de l'empresa de la poma, perd bastant temps buscant serials i cracks pels programes. Això sí, en un entorn molt bonic i agradable a la vista.

bobbin ha dit...

Sexo en nueva york, una altra serie que no he vist mai :O

Però no has deixat clar: el vols o no? (potser la resposta és evident)

Jo al inrevés que aquesta dona. Jo és que soc ultra-mega-out perquè idolatro el windows (si ho digués en altres llocs em linxarien) i el mac el veig un aparell poc pràctic, però ja l'iphone és una altra cosa. Encara que l'iphone amb 4 dies deixara de ser novetat i apareixera un nou movil amb el que babejarem tots.

Wostin ha dit...

Penso que l'iphone i la marca apple en general venen molt més per estètica i per que és "chic" o "in", que no pas per tecnologia. Potser com en aquesta sèrie? admeto que no l'he vist mai :P

Avui en dia ja hi ha telèfons que superen de llarg al de la poma, el que passa és que no tenen la seva fama. Per exemple mira't aquest, i veuràs com no té res a envejar a cap mòbil actual, al contrari: HTC diamond Si es que fins i tot el meu W910 està a l'alçada i fa mesos que el tinc! El que fa tenir una marca coneguda...

Si no ho entenc malament, "iPhone anche qui!" literalment vol dir "iPhone també aquí!".

Salut!

Fer ha dit...

hola!!! moltes gràcies pel comentari!! no havia viste el teu blog, m'ha agradat :), la gent s'ha tornat botja amb açò del iPhone... com et va tot? jo m'en vaig el dia 20 al Canadà a veure que trobe per enllà :P, fà molt de temps que no parlem!! espere que tot vatja molt bé :) un petó!

Esther ha dit...

tere, sólo he visto unos cuantos capítulos de la 1ª temporada, de los dvd que me dejaron, no he visto mucho más... pero me llevaron al cine y me tocó verla. Eso sí, tienes toda la razón, la superficialidad está por encima de todo en Sexo en Nueva York. Carrie dice en algún momento: "quiero tener mi dinero donde lo pueda "ver: colgado en mi armario", y en cambio pretende encontrar a un tio no-superficial...
hehehe, sí soy fan de la tecnología, me gusta :) cuando era pequeña hasta desmontaba el aparato de VHS y he montado hasta parabólicas, ¡de verdad!...

aniol, tothom ho diu, i estem influenciats per tothom. No he tingut mai ni cap iPod... jo he utilitzat Mac a la facultat per a edició de vídeo, i res més. I què vols que et digui? Prefereixo Adobe Premiere o el Sony Vegas que Final Cut. Això sí, la interfície és preciosa :)

bobbin, doncs jo mai no he vist CSI perquè em fa molt respecte xD
voler, el que es diu voler, si a mi em regalessin un iPhone no diria pas que no :D
has tingut sort que cap pro-softlliure, pro-linux i "maqueru" hagi vist el teu comentari del windows, però entre tu i jo, windows mola! xDDDDD

wostin, un altre que mai ha vist sex and the city! :) sí, tot és estètica i estratègia pura de màrqueting! jo ara tinc un sony ericsson, des de fa molt poquet, però sino encara tindria el meu nokia de les llumetes, que jo pensava que era indestructible...

fer, gràcies!!!! :D uooooh canadàaa!!! (quina enveja!!!) jo aquest estiu m'havien donat la beca del mec de francès, i havia estat mirant per anar a canadà també, però per "motius d'agenda", m'he quedat sense viatget... m'aniré passant pel teu bloc! molts petons! :D