13 juliol: no dormir

Un día le pregunté a Clemente Auger, por entonces presidente de la Audiencia Nacional, cómo era usted. Me dijo: “Es una fiera. No duerme”.
(Riendo.) Es cierto. Sólo duermo unas tres horas en cualquier momento del día. Si duermo de dos a cinco de la tarde ya me vale y no duermo por la noche.

"Créame: sufro en cada una de las decisiones que debo tomar". Entrevista a Baltazar Garzón. Magazine de La Vanguardia, 6 de juliol de 2008

No dorm. Em va semblar molt curiosa aquesta dada, decisions d'estat i imprescindibles sense dormir. Uau. Potser dormim massa i desaprofitem el temps, o potser és que estem fets per a desaprofitar el temps i dormir.

I tot un art el de fer entrevistes. No ha de ser fàcil descobrir petits grans detalls com aquest en mitja hora, en una hora o, a molt estirar, una hora i mitja i una sessió fotogràfica. És interessant aquesta conversa amb Baltasar Gazón, us la recomano.

5 coses a dir:

aniol ha dit...

Es fa difícil parlar d'aquest home... El jutge espanyol per excel·lència.

A mi sempre m'havia agradat "empalmar" a les nits. Saber tot lo que havies begut durant la nit i veure sortir el sol sense haver anat a dormir... Grans anècdotes podrien explicar-se.
Però un es fa gran i va perdent capacitats. Ara ja no ho faig ni per qüestions de feina.

Noctas ha dit...

El Jutge estrella. El Jutge que sempre ha volgut ser el centre d'atenció. Un jutge que sempre ha volgut ficar-se en política. Cap confiança, cap rigor jurídic. No m'agrada gens. Sí que es cert que s'ha ficat en casos peliaguts com el de Pinochet però en general el seu principal objectiu ha estat sempre ser un jutge mediàtic. Baltasar dorm i no et llevis més, fes el favor..saudus

Té la mà Maria - Reus ha dit...

sufro en cada una de las decisiones que debo tomar, jajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajaja

si cregues amb deu, segur que seria Baltasar Garzón

petons

Wostin ha dit...

Aquest home és tot un personatge... això de dormir només "3 hores" penso que deu ser per que fa una feina de poc esforç físic (suposem que de mental si que n'hi deu haver...).

Jo fa una bona temporada que m'he acostumat a dormir unes 5-6 hores cada dia i t'asseguro que el dia s'estira molt. Això sí, menys que això no puc.

Em sembla que va ser l'Einstein el qui va dir "dormir és una pèrdua de temps", segurament voldria dir dormir massa, no?

bobbin ha dit...

És una sort que el detall més remarcable que hagis notat de la entrevista sigui les hores de son d'aquest personatge. Jo si dormis 3 hores em consumiria, duraria poc...

Hi ha gent que amb quatre hores i cafés ja fa... Amb lo bo que es dormir... Jo crec que parlem i dormim poc. Però el dia té 24 hores i tampoc ens podem passar les matinades divagant per molt maco que sigui...

A mi Baltasar Garzón no m'agrada, està massa mediatitzat. I sentint-lo/veient-lo no em dona la sensació que la justicia es cega. I gràcies a ell tampoc sembla que sigui muda.

No deixa de ser sorprenent que un dels jutges més importants del pais parli tan tranquilament sobre el que està bé i el que no.