16 juliol: It's Chipper time

Atenció!: Aquesta entrada no vol donar a conéixer el fet que m'enganxo fàcilment a totes les edicions d'Operación Triunfo -què frívol per part meva!- perquè sóc target publicitari (i em poden ensabonar fàcilment per a que em reconverteixi en client Blue BBVA i babegi sobre els VAIO amb la carcassa de color a Media Markt i a qualsevol superfície comercial), sinó el meu objectiu d'avui és demostrar allò que diuen les padrines: més val caure en gràcia que ser graciós. Em planyo de la societat i de les padrines.

Según se explicaba en una revista económica hace algunos años, todos los martes sobre las 11 de la mañana en el piso noveno de un edificio de la Gran Vía madrileña, se reúnen los sumos sacerdotes de los éxitos y allí eligen o simplemente aseguran si los nuevos discos que aparecen en el mercado serán éxitots o no. Cinco personas escuchan las novedades y los clasifican del 0 al 3: "Si el disco obtiene un cero, no será radiado ni una sola vez. Si obtiene un uno se escuchará poco y muy poco, si obtiene un dos de media se escuchará bastante y estará entre los primeros de los cuarenta principales. Si llega a un tres, eso significa que lo apoyaremos a muerte, que se radiará con asiduidad en todos los programas de la SER. Lograr tres significa que lo tenemos que hacer superventas", explica uno de los cinco.
Comunicación y cultura en la era digital. Indústrias, mercados y diversidad en España. Enrique Bustamante (coord.), Gedisa 2004
* fotografia del diaridetarragona.com, feta per Lluís Milian.

M'ha semblat veure aquest matí, mentre feia un cop d'ull ràpid al Diari de Tarragona, un titular que exclamava "¡Chipper eres el mejor! (article que no he trobat a la versió digital, vaja). Qui discuteix que l'americà no és el millor? Risto Mejide, el del bloc Hartículos (amb h d'horiginal, com ell), ja veu a Virginia producte guanyador, sap que la sort estarà al seu costat. Però serà la sort que descriu el fragment que us he deixat més amunt, el vist-i-plau dels peixos grossos de les radiofòrmules musicals que tots, vulguem o no, escoltem en algun moment de la jornada.

Però no volia parlar de Virginia, ni del reality més gros de les ones electromagnètiques després de Mujeres y Hombres y viceversa (oh programadors de televisió, perquè sou tan cruels?) en emissió ara mateix, sinó de Sant Salvador, a Tarragona, on resideix Chipper i la seva parella sentimental. I de les 200 persones que ahir van reunir-se en una plaça per a seguir l'actuació del seu triunfito, del seu triomfador, del veí de qui tothom n'està orgullós. I de les poques persones que encara creuen que no cal caure en gràcia, que essent graciós n'hi ha de sobres en aquesta vida.

7 coses a dir:

Carles TV ha dit...

Doncs a mi m'hipnotitzen els ulls espectaculars de la Virginia. Mare de déu dels dolors quins ullassos!

Noctas ha dit...

Sóc fidel seguidor de Operación Triumfo.Fins i tot vaig escriure un post dedicat a aquest programa i és clar que serà Virgina la que guanyarà. A mi Chipper no m'agrada tant, tot i que la Virginia tampoc és res de l'altre mon. El que més m'agrada a mi és Pablo..saludus.

aniol ha dit...

Em va fer molta gràcia quan el Risto va dir:
"- Chipper, a ti te ha hecho ganador la audiencia. Esto confirma que España no es ni racista, ni xenófoba, ni homófoba."
Curiosament al novio se l'ha enfocat poc o gens en les gales (si és que se li ha permès anar-hi).

Esther, ja et vaig dir que jo estava per la Virginia, com fins ara Risto continua mantenint bon criteri.

Eva ha dit...

jo he seguit molt per damunt aquesta edició d'ot, només conec a uns pocs concursants, però aquest nano és el que més gràcia em fa

Wostin ha dit...

Estic totalment fora del tema. Només veig la TV els dijous, evidentment per veure Herois!!, i poc més... ara que hi penso si que he vist algun cop els "sablasos" del Risto recopilats a l'APM, però sempre m'ha fet la impressió que és tot espectacle i prou.

bobbin ha dit...

Quina por, l'altre dia a Prades van fer la festa del cava i un dels grups que tocava va dir les paraules màgiques de "it's Chipper time!"

Jo també m'enganxo fàcilment a aquestes edicions, però ho faig per en risto més que res.

Bitter ha dit...

Fins fa un moment hem trobava al Google buscant alguna cosa sobre la exposició 25.011 ànimes, feta fa pocs mesos aquí a Valls, i ves per on he arribat fins aquí, la vritat es que m'ha sorprès trobar-me amb un bloc d'algú de Valls, he anat llegint algunes de les entrades que has escrit i la veritat és que m'han agradat, doncs res, simplement dir-te que t'aniré seguint de tant en tant :)

I sobre el tema de l'entrada... No miro gaire la tele, tot-hi així de tant en tant és inevitable topar-se amb algun zàpping emetent fragments d'aquest programa... I que vols que et digui, un total negoci, cada paraula que surt de la boca d'aquell bon home que fa de jurat ha estat escrita amb tres o quatre dies d'antelació amb la finalitat de guanyar un dineral amb els sms que la gent envia... Tot sigui per la pela...