25 agost: llampecs vallencs

Si plou per Sant Bartomeu, bona tardor tindreu.

Amb el rodolí amb poca gràcia del títol i aquesta dita tradicional que sí té rima assonant, us deixo amb la llampegada que el divendres nit va caure sobre la capital de l'Alt Camp. Avui, si més no, les tronades han espetegat també a la comarca al migdia -almenys a Santes Creus s'han deixat sentir- i ara mateix, ja entrada la nit, l'aigua de pluja fa acte de presència a Valls.

I és que les pluges d'agost duen la tardor (i totes les responsabilitats laborals, econòmiques i/o morals que porta implícita la nova estació de l'any).

7 coses a dir:

bobbin ha dit...

:S No m'ho recordis...

Aquí no ha plogut, però quan s'apura l'agost és quan s'ensuma la tornada a tot el que desitjaves no fer, i si seguim amb aquest ritme, arribarà d'hora el pre-nadal. Ai.

Això que escrius em recorda que el divendres conduia sota la tempesta amb "Storms in Africa" de Enya sonant. Si hi ha una cançó per a cada moment, crec que de casualitat vaig encertar...

Efrem ha dit...

M'encanta quan el cel sembla que anuncïi la fí del món :P

Saluut!!

aniol ha dit...

Coincideixo amb el efrem, a més distreu força si tens temps de mirar-ho.

Cesc ha dit...

Tant poca gràcia tampoc la té el títol eh :P

Aquí a Riudoms no ha tronat gens ni mica i es troba a faltar i més quan saps que irremediablement s'acosta el setembe, els examens, el curs... :(

Noctas ha dit...

A mi m'agraden molt les tormentes d'estiu perquè anuncien la tardor i el final d'aquesta calor esgotadora...saludus

Té la mà Maria - Reus ha dit...

aquest es meu:

Si plou a l'agost
és fà malbé el most

petons

Esther ha dit...

bobbin, ai sí, si que s'ensuma la tornada i el pre-nadal... I sonava "storms in africa" a la ràdio mentre plovia? Això sí que és casualitat, sí! Enya em porta bons records!

efrem, el raig de la foto és petitó. Quan tronava i queien llampegades més fortes no vaig tenir collons de sortir al balcó a fer la foto, hehehe

aniol, ben mirat, la pluja distreu, sí :)

cesc, gràcies ;) No me'ls recordis el setembre, els examens, el curs..., uffffff!!!!! què ràpid se m'ha passat l'estiu... A aprofitar les dues últimes setmanes...

noctas, ben tornat!!!! :D aquest any la calor no ha sigut tan esgotadora, ehh, no et pensis!!!

té la mà maria, bona collita la del teu rodolí però no gaire bona si plou... No per això, diuen que aquest any la cosa anirà bé, estan contents els agricultors.

Gràcies a tots per passar-vos per aquí!!!! :D