21 setembre: Montblanc envaïda pels Playmobil

Bé, la invasió dels clicks de Playmobil encara no ha començat, però, per si de cas, els montblanquins ja estan a l'aguait. De fet, serà el cap de setmana de l'11 i 12 d'octubre en què l'església de Sant Francesc serà l'epicentre d'aquesta "invasió pacífica i de bon rotllo", tal com resa el fulletó d'aquest 1r festival de clicks a la vila ducal i medieval, capital de la Conca de Barberà. Qui no ha tingut un amic que, de petit, vivia rodejat de clicks? El portal www.somosclicks.org m'ha descobert que hi ha molts col·leccionistes d'aquesta joguina mítica. Més informació de l'esdeveniment a la plana web www.montblanc.cat.

P.D. És que avui m'ha caigut aquest fulletó a les mans, i no m'he pogut estar de penjar-lo. M'ha fet molta gràcia!! Realment Montblanc és un dels pobles de Catalunya més innovadors i capdavanters amb les seves festes, fires i concerts, tot i tenir 6800 habitants. Felicitacions per a Montblanc!

6 coses a dir:

Té la mà Maria - Reus ha dit...

bon disseny felicitats

salutacions

Esther ha dit...

Realment el disseny del tríptic i del cartell és preciós!!! Des d'aquí les meves felicitacions a qui l'hagi fet!!!

fermin ha dit...

Dons gracies per la informació Esther. Realment pot ser divertit anar a veure aquesta exposició.
Per cert, que no coneixia la teva proposta. El poc que he vist resulta molt interessant.
Amb el teu permís continuaré donant una ullada.
Salut

Noctas ha dit...

Es una exposicó que ha de retornar-te per força a la infància. De fet als pobles les celebracions són a vegades d'una originalitat que no trobes a ciutat.De petit, els clics m'encantaven, i si no fos perquè aquests dies els tinc del tot ocupats amb altres afairs aniria a Montblanc, respiraria l'aire vinyolenc de la zona i aniria tot content a veure els play mobils..salud

bobbin ha dit...

JO VULL ANAR!

Explícit. Aquesta setmana es fa una cosa semblant a la UB, ara no se si es a biologia o a física.

Esther ha dit...

fermin, per això estem, per informar!!! i tens tot el permís del món per fer les ullades que vulguis... més faltaria! moltes gràcies per la visita :D

noctas, Montblanc és un dels llocs amb les festes més originals que es fan i es desfan a Catalunya. Per Sant Jordi, el príncep i la princesa, i els del poble i foranis acaben un xic malament amb la Sang de Drac i amb els aires vinyolencs que dius que s'hi respira...

bobbin, jajaja, jo també hi vull anar! :D Veig que la idea no només l'han tinguda a Montblanc...