Pessebre vallenc

Una vegada ja tenim el 2009 encetat, a la capital de l'Alt Camp ja hi ha fet acte de presència la flaire dels calçots. Però no avancem esdeveniments, que encara és llunyà el diumenge 25 de gener, la cita obligada amb la Gran Festa de la Calçotada de Valls. Els pioners enguany a coure les cebes dolces protagonistes de l'àpat català per antonomàsia han sigut els agosarats pastorets del Pessebre Monumental situat al Pati de Sant Roc de Valls, al carrer Jaume Huguet, vora la plaça del Pati. L'Associació de Veïns del barri Francesc Clols és l'organitzadora d'aquest pessebre de dimensions considerables, molt ben treballat i que val la pena veure'l, això sí, fins al 6 de gener.

11 coses a dir:

L'illa dels monstres ha dit...

hosti si, quines ganes de que arribin els calçots!!! després de la falera dels ditxosos bolets (no m'agraden) ja tocava disfrutar una mica!!

Efrem ha dit...

Que bonics que són els pessebres i que bonic que és fer-los! I que bonic serà el dia en què tasti els famosos calçots! :PP

SAlut i bon any!

òscar ha dit...

jajaja esther, això si que és fer pais del del mateix pessebre. quínes ganes que en tinc de la primera calçotada!

aniol ha dit...

No m'esperava menys, un pessebre vallenc amb uns pastorets celebrant una calçotada. XD

Quim ha dit...

Molt bo aquest pessebre!!! Una expressió d'una realitat vallenca

DooMMasteR ha dit...

Mmmmm! Ja en tinc ganes de calçotada! Porto un any esperant XD

Esther ha dit...

illa dels monstres, de fet, la temporada de calçots comença cap al novembre... en algun lloc segur que en trobes de calçots, però és clar, el tret de sortida ha de ser al bressol dels calçots, a Valls :D I no sé si fora de temporada també, però als dos restaurants König (i no sé si a algun altre lloc) també fan pizza de calçot.

Efrem, oi tant que són bonics els pessebres!!! Doncs si aquest 2009 els tastes, ja ens explicaràs! :)

òscar, fent país i fent ciutat! ;) Jo tampoc no m'ho esperava quan vaig veure aquest pessebre!

aniol, com ha de ser, un passebre vallenc amb pastorets celebrant la calçotada... perquè els calçots si no són de Valls...!

Quim, hehehe, és veritat, l'expressió de la realitat vallenca feta pessebre!

DooMMaster, i jo, i jo també espero la calçotada! Em sembla que tots ja n'estem una mica farts dels torrons i les catànies (sembla mentida, estar fart de les catànies...) i ja volem ració de calçots! :)

Vista la falera per fer calçotades ja, els temes nadalencs en aquest bloc els dono per tancats fins a la temporada vinent, que ja toca.
Moltes gràcies per passar-vos per aquí en èpoques nadalenques i fer una mica de caliu! :)

Tere ha dit...

¡Cómo me gustan las tradiciones catalanas! Esta de los calçots la conocí a través de la tele ,no recuerdo si era la balear o la catalana,pero ¡bueno,bueno! ¡cómo os poneis!,el tió,el caganer.No se os olvide nunca celebrar la navidad.Un beso

Apa Noi ha dit...

SI VOLS VEURE FOTOS, PASA PER EL MEU BLOG
SALUT

El Capità Tarragona ha dit...

Que bo!

Aquest pessebre era genial!

Aniràs a las festa dle calçot?

Jo suposo que si!

Bon any nou Esther!

Esther ha dit...

Tere, ¡cómo vamos a olvidarnos de celebrar la Navidad! :D

Apa noi, vistes les fotos :) Benvingut siguis en aquest bloc!

Capità! Doncs aquest serà el primer any que em perdi la festa de la calçotada, que aquesta universitat de Madrid on estic de Sèneca els exàmens del quadrimestre són justament la setmana després del diumenge de la calçotada!! Enguany em sembla que em quedo sense calçots... :(
Bon any a tu també!!! :D