Visió veterana del periodisme 2.0

"No pot ser que dos nanos explotats escriguin un diari digital. El futur de la premsa és a internet, però no d'aquesta manera".
Maruja Torres dixit, diari Avui.

Fent la meva repassada als diaris catalans, m'he topat amb aquesta frase, del suplement Cultures de l'Avui. Sí, ho sé, us la poso sense context, però no trobo l'entrevista d'on ha estat extreta la declaració.

Jo també crec que el futur és internet. Però em pregunto jo: i quina és la manera d'encarar el futur? Vist el que hem vist aquests dies, el camí a recórrer és molt llarg abans d'arribar a aquest futur.

Altres veus de l'experiència:
05 maig: Cuní
10 maig: Sempre al servei del poble (Mònica Terribas)
23 maig: Lliçó magistral (de Rosa Maria Calaf)
31 agost: Lliçó de periodisme (Antoni Bassas)