Classes de MetroStep

"El metro que todos quisieran tener vive en Madrid" i "La gente que cualquier metro del mundo quisiera tener está en Madrid" són dos estaments que hom pot trobar a qualsevol estació -més o menys neta i polida i amb més o menys rètols lluminosos escrits en Comic Sans- de Metro de Madrid. Són dues veritats a mitges, allò implícit en els eslògans publicitaris. Allà vosaltres amb les vostres interpretacions i/o comparacions amb altres metros.

Ara bé, Metro de Madrid té quelcom que cap altre metro del món té: molt bona voluntat. I degut al caràcter informatiu i de servei públic d'aquest bloc, tinc l'obligació moral d'acostar-vos al que publicitaris castissos han anomenat "Classes de MetroStep". Segons resen els cartells al llarg de tot recorregut pel suburbà madrileny, "Mejorarás tu salud física y mental". Vet aquí la primera classe virtual de MetroStep, recent exportada de Nuevos Ministerios, que a tots i a totes, crec, ens serà de profit:

Instrucciones: Pon un pie delante del otro y sube hasta arriba del todo [s'entèn que el material necessari per dur a terme la pràctica són unes escales].

Ja ho sabeu: ara que s'acosta l'operació biquini i el temps primaveral, el MetroStep és una opció a considerar. I sinó, sempre quedarà el RodaliesStep. De ben segur que els nervis per arribar tard al treball esperant a Renfe a les estacions catalanes també serveixen per a cremar calories.

18 coses a dir:

noelia ha dit...

jajaja! Molt bo! ;)

L'illa dels monstres ha dit...

dioooooooooooooooos!!! lo de la comic sans al metro m'ha matat!!!!! em prestes la foto per penjar-la al meu fotolog, on faig una secció dedicada a la comic sans?? arghhh

D.Guerrero ha dit...

Les tres vegades que he estat a Madrid he tornat amb la sensació que el Metro funciona molt bé, arriba a tot arreu, passa sovint...

i ara a sobre pots fer Metrostep, això és la ostia!! jejeje

Però... aquesta sensació la mantens després de viure allà un temps o és només una impressió que tinc errònea fruit de visitar la ciutat sense presses?

bobbin ha dit...

Doncs a mi, encara que si que em dongui certa sensació de caspositat, la Comic Sans em porta molts bons records de la infància!

Hummm... ja hi ha prou gent que agafa el metro que desprèn certs efluvis de mal desitjar com per que haguem de experimentar amb activitats físiques.

Per cert, no ho he acabat d'entendre, suposo perquè mai m'he pujat a una d'aquelles màquines diabòliques dels gimnasos que es diuen steps a seques. Si poses un peu a davant de l'altre i les escales mecaniques pugen, que fas?
Repeteixes l'acció? Deixes que passi el temps? Et poses vermell?

Ho he intentat fer a casa, però crec que em falten les baranes de les escales mecàniques, he perdut l'equilibri... Friso perquè sigui dilluns i pugui provar de que va aquest esport!

carallot ha dit...

:O acabo d'entendre que el metrostep no és per a escales mecàniques. Bueno, tampoc entenc gaire xD

òscar ha dit...

jajaja mira que ets bona, esther!

doncs res ... com lo de començar l'operació banyador a madrid m'ho veig un pèl complicat, inicio avui mateix un acte de solidaritat amb les escales de casa i passo d'agafar l'ascensor. el juliol estaré ja com un pinzell!!!

petoneeeets!

Esther ha dit...

noelia, m'agrada que t'agradi! :)

illa dels monstres, sí, sí, agafa-la!!!! De fet, volia fer un post especial Comic Sans. El profe de "Temas Actuales de Política" ens posa transparències escrites en Comic Sans també... i les botigues de Fuenlabrada són una mina, amb els seus rètols i les seves tipografies. De fet, fa bastant temps crec recordar haver parlat al bloc sobre el Caldo Aneto i el seu packaging de Comic Sans... Estic totalment en contra d'aquesta tipografia, s'hauria d'esborrar de tots els Panel de Control del món!

David, la veritat és que funciona genial. Cada cinc minuts hi ha un tren, funciona bé -millor en unes línies que en d'altres més col·lapsades- i no en tinc cap queixa. Fins i tot els rodalies funcionen perfectament, i si el rètol diu que falta 2 minuts per a que arribi, falta 2 minuts. A més, que a tot arreu pots arribar en transport públic, és el que més m'agrada de Madrid :)

Bobbin, home sí, la Comic Sans sí que porta records d'infància... A mi de resums de català sobre llibres del Vaixell de Vapor i a coses per l'estil, treballs de tecnologia i cartes de l'amic invisible!
HAHAHAHAA... el MetroStep ha d'estar contraindicat per aquella gent que "desprèn certs efluvis".
Suposo que "està dissenyat" per a pujar les escales analògiques, anomenem-les així, però encara és més pesat anar saltant les mecàniques.
Ja explicaràs si has fet MetroStep o no a Barcelona i si aquesta nova pràctica esportiva es pot adaptar a les necessitats dels usuaris de metro barcelonins XD

Òscar, aquesta teva és una altra adaptació del metroStep, que fins i tot es pot practicar en familia, hehehe...!

Oscar Ramírez ha dit...

Hola, tens un regal al meu blog, al post d'avui dilluns.

Martí ha dit...

El RenfeStep és molt més saludable: el tren no arriba, i per anar de A a B hi has d'anar a peu.

laiagmartin ha dit...

Tela amb el metrostep!!! Jajajaja... S'haurà de provar si guanyo el concurs d'il·lustracions de La Vanguardia (hmmmm... la cosa encara pinta lluny i crec que no hi seré gaire a prop d'aconseguir-ho...)

Per si em vols votar: http://rosa09.lavanguardia.es/foto.php?preview=50

0:)

Petonets guapa!

Noctas ha dit...

Jjajaja divertit post., primer de tot per aquesta fotojgrafia emblemàtica que ens regales i segon per la ironia que fas amb els trens de rodalies..saludus cracka!!!

òscar ha dit...

t'he deixat esther, un petit regal per tu al meu bloc.

un petoooooo!

aniol ha dit...

Jo ara estic practicant el "fagbeforebus". Ho sigui, arribo a les 9:14 a la parada del bus, a les 9:15 arriba l'autobús, el conductor baixa i fumem cadascú un cigarro mentre ens n'enfotem de tot plegat. XD Sí, no és un esport (reglamentat) encara.

Laia Martínez ha dit...

jjajjaja quina gràcia! i personalment trobo una mica "cutre" la còmic sants al cartell dl metro... però bé, contra gustos no hi ha res escrit... porto 3 setmanes per barcelona, ara per sort ja hi visc, i dic sort perquè estic fins als ous que no tinc de la Renfe... bé, no se si és casualitat o ke però tant l'òscar com jo com tu... hem escrit fa molt poket sobre el transport públic! realment si que hauriem de fer una plataforma o algo, no? jejej fins la propera! i m'alegro k a madrid les coses vagin millor que aki!

L'illa dels monstres ha dit...

ei Esther! ja he penjat la foto del rètol en Comic Sans al fotolog, si et fa gràcia veure-ho aquí ho tens:

http://www.fotolog.com/la_humanitat/68359164

gràcies!!!

Esther ha dit...

Òscar, ja l'he penjat a la barra de la dreta! Moltes gràcies, i molt contenta de rebre-ho d'un bloc mític de la tarracosfera com el teu!

Martí, el RenfeStep és una altra modalitat que no havíem contemplat aquí, hehehe

Laia, ja t'he votat! Ara, a fer córrer la veu :)

Noctas, doncs ahir encara vaig veure un altre cartellet de la mateixa campanya, que tela... :D

Òscar, molt agraïdaaa!!! T'he donat les gràcies al teu bloc!!! I l'he penjat també per aquí... Gràcies crack!! ;)

Aniol, perquè jo ja no sóc usuària (ara per ara) de l'autobus Plana i/o Hispano Igualadina, però segur que t'estaria maleint els ossos a tu, el "fagbeforebus" i al conductor, hahaha

Laia, cert, contra gustos no hi ha res escrit. Jo crec que sí, que s'hauria de fundar alguna plataforma, però no un simple grup de Facebook, sinó qualsevol cosa que sí fes pressió i funcionés de veritat (no com el transport públic, sobretot el català). A Madrid, però, no en tinc cap queixa. Cada cinc minuts, metro, tren o bus... és una passada. Fins la propera!

Illa dels Monstres, discrepo amb tu: amb la Comic Sans tot no és més bonic, hahahhahaha... Gran pàgina, la www.bancomicsans.com (segur que ja la coneixes de sobres). Aquells grans temps del fotolog... (alguna vegada havia caigut, fa temps, molt de temps, a La humanitat en perill, tot s'ha de dir!)

L'illa dels monstres ha dit...

jajaja lo de que és més bonic ho deia totalment amb ironia!! jaja

aixi que havies caigut a La Humanitat en Perill algun cop?? que bo!!

- assumpta - ha dit...

Osti! Ets sempre com una caixa de sorpreses !
M'ha sorprés molt i molt aquest "enginy" de classes de MetroStep. Sort que et tenim a tu per a posar-nos al dia.
Pobreta ComicSans, va tenir dies millors, ara ja per a res.
;)