Premi de lamalla.cat

Avui seré molt redundant.

Gràcies, gràcies i gràcies.

Gràcies per anar llegint dia a dia les meves dèries, que he anat deixant escampades en aquest bloc perdut en un servidor de ves a saber on.

Gràcies pels vostres comentaris, a tothom qui s'ha dedicat a buscar els tres peus al gat i que m'han fet veure més enllà, per les crítiques, pels tocs d'atenció i també pels copets a l'espatlla. Perquè he après molt de tots vosaltres en aquests gairebé tres anys de bloc.

I gràcies, sobretot, per haver dedicat un "netreporter pedra" al 5110. Avui s'han lliurat a Barcelona els premis del concurs Netreporter, organitzat per La Malla, i pedrafoguera s'ha dut el premi al millor bloc fet per universitaris -i un Macbook i un iPod Touch- mentre jo gaudia d'un entretingut examen parcial a la URJC, a Fuenlabrada. Que no m'ho esperava gens, vaja (sort que ha anat la meva germana gran, gràcies a vosaltres dos també ;))

Sento no haver pogut actualitzar aquests dies, els treballs i els exàmens finals en tenen la culpa. Tot i que seguirem sense deixar pedra sobre pedra en aquest bloc, faltaria més.

PS. I gràcies a la gent del setmanari El Pati i a Ona la Torre!!! :)

21 coses a dir:

bobbin ha dit...

Bravo!!

Felicitats!! (humm humm estava cantat d'altra banda eh :D)

Me'n alegro molt, flamant posseïdora d'un envejable macbook. Ahir s'ho comentava a un bloc que també està d'enhorabona: Entre moltes altres coses suposo, un bloc ha de tenir identitat, i aquesta només es fa amb material i aportació pròpia. Això és el que aporta cert...diguem "feng shui"? (o símplement personalitat) a un bloc. I no tothom pot dir-ho!

Comte Tallaferro ha dit...

Ei! he llegit per sobre el teu bloc, i haig de dir que et mereixes el premi de totes totes.

felicitats, i segueix endavant que esta molt be!

si mai vols visitar el meu t'estarè molt agraït,

hem trobaras a : http://locomtetallaferro.blogspot.com

tot just acabo de començar pero bueno... intento anar fent! jejeje

Salut blocaire!

L'illa dels monstres ha dit...

ole, moltes felicitats! és veritat allò que la bona feina acaba donant els seus fruits!

DooMMasteR ha dit...

Moltes felicitats! t'ho ben mereixes! :D

fermin ha dit...

Moltes felicitats Esther. Segur que es un premi a la constància i al bon treball.
Sort amb als exàmens.

Martí ha dit...

Esther! Felicitats!

Ja ens explicaràs com funciona el Mac, en volem detalls. Quina llàstima que no pugessis venir (a part del moment de la entrega, com és normal, va ser bastant pesadet...)


Una abraçada i, Felicitats!

Alba ha dit...

Moltes felicitats!!! I ànims amb els examens, per Tarragona estem igual, en la recta final!!

Anònim ha dit...

Moltes felicitats, t'ho mereixes, ara has de continuar amb la molt bona feina que estas fent amb el teu bloc.

aniol ha dit...

Ja vaig veure ahir que no paraves d'enviar missatges d'agraïment a la gent, però com aquesta setmana estic bastant ocupat amb entregar treballs i demés no vaig poder buscar quin era el motiu.
Tant poc que t'ho pensaves que guanyaries... I al final has quedat la primera. Com a mínim fes-ne una foto quan ho tinguis a les teves mans i així fer-nos enveja a tots. jajaja

Nando ha dit...

Duc llegint el teu bloc prou de temps, encara que mai no m'havia animat a deixar-te un comentari. Però hui ho mereixes: enhorabona, seguix així i que siguen moltes entrades més! Jo encara sòc nou a aquest món, però es fa el que es pot =P

Que vaja bé!

Sadurní Vergés ha dit...

Felicitats, Esther! Ho vaig llegir ahir a lamalla. La meva enhorabona.

Salutacions,
S.

XF ha dit...

Felicitats!
XF

D.Guerrero ha dit...

Enhorabona! I ànims amb els examens, uns dies d'esforç i llestos, que estem tots iguals!

Que aquest premi animi a continuar amb el blog així de bé ;)

Miquel Cornellà ha dit...

Hola Esther,

Felicitats per el premi Netreporter 09, hagués estat interessant veure't el dia dels premis però... entenc que si hi havia un exàmen de per mig. Felicitats. Fins aviat i una abraçada.

Aiyako ha dit...

Moltíssimes felicitats Esther a tu també :)
T'ho mereixes, he estat tafanejant pel teu bloc i està molt bé! Ja el tinc als favorits, jejeje
El Mac encara no sé massa bé com va, però ja m'hi acostumaré.
I sí, ara la sele... quin iuiu!

Petons!!

UN CATALÀ A IRLANDA ha dit...

Felicitats!!! El teu blog és un més que digne vençedor! Ja et vaig dir que m'agradava molt.

Salutacions!


Pd: Com van els examens? Tornaras aviat per aquí?

Comte Tallaferro ha dit...

Gràcies per pasar-t'hi!!!

si son els Castellers de Vilafranca, en soc membre jejejeje, però que consti que no busco picar a ningu eh? :$ uix....

et poso al meu llistat de blocs aixi estare al dia!!! ^^

Cuide't vallenca!

Esther ha dit...

Gràcies a tots i a totes per això que heu deixat per aquí als comentaris... gràcies, de veritat! :D
P.D. Fins la segona setmana de juny em toca estar aquí, a Madrid, amb exàmens... però més que exàmens estic molt enfeinada amb un munt de treballs...!

Quim ha dit...

Felicitats companya! Realment te'l mereixes i com a minim l'esforç a valgut la pena.

marc ha dit...

Ara ho he vist! Moltes felicitats! T'ho mereixes! La competència estava dura! Abraçada!

Anònim ha dit...

el que estava buscant, gracies