Adéu Madrid, hola Valls

La meva crònica a Madrid la volia acabar així: amb la Menina de Velázquez en xandall rosa inmortalitzada en art pop, d'una exposició del valencià Antonio de Felipe que vaig veure a correcuita al Retiro anomenada "Popsport", que em va deixar esmaperduda. Vés per on que en aquest bloc no s'ha parlat ni de ¡Tengo una corazonada! ni de Madrid 2016, però ho deixo córrer per a una millor ocasió. Perquè m'he quedat amb ganes d'explicar molt més del que he vist entre viatge i viatge del centre a la perifèria (i de la perifèria al centre) en Ave, encara que hem tafanejat al Congrés dels Diputats, vam fer metrostep i hem anat en compte al creuar els carrers de la Comunitat de Madrid, amb els semàfors i les semàfores, indret on els espiaments han estat a l'ordre del dia. Nou mesos ben aprofitats.

Adéu Madrid, hola Valls.
La crònica continua des de l'Alt Camp, terra de matissos, on vaig arribar aquest dilluns. Perdoneu-me que hagi desatès el bloc aquests dies, ha sigut culpa de les limitacions tècniques de les companyies de telèfon! Però ja ho sabeu, aquí intentem no deixar mai pedra sobre pedra (i així ho hem anat fent)!

13 coses a dir:

Sadurní Vergés ha dit...

M'alegro que t'hagi anat tan bé per terres madrilenyes. Segur que ha sigut una experiència inoblidable.

Salutacions i benviguda a casa.
S.

aniol ha dit...

Vaja, així que ja estàs a Valls. Amb el teu "manzanito", i el teu... com l'has anomenat a l'iPod?

P.D: Una persona de delCamp.cat em va fer recordar-te.

SiKNUS.CAT ha dit...

Hola!

bobbin ha dit...

Hahaha, que bona la imatge, però espero que aquesta pasti-menina no sintetitzi el teu viatge. En tot cas, ja et pots donar per satisfeta d'acomplir amb el bloc, perquè un erasmus/sèneca és prou raó com per agafar mandra de postejar. I, si més no, ens has apropat molts dels detalls quotidians dels madrils que naltros no sabriem ni que existíssin.`Ta prou bé, no?

I ara que tornes al clàssic pedrafoguera, molta sort i wifi!

BTW ara que menciones Madrid 20algun dia, mira't aquest video: http://www.youtube.com/watch?v=EE9M3HWTI7w . M'encanta quan surt el Torres.

Noctas ha dit...

Benvinguda a casa, Esther. Espero que hagis disfrutat molt a los Madriles. Segur que has deixat una bona colla de Madrilenys enamorats :)saludus

Esther ha dit...

Sadurní, i tant! Ha sigut inoblidable :) Tot i així, encara no em puc creure que hagi passat el curs tan ràpid...
Merci per la benvinguda! :D

Aniol, sí, ja he aterrat a Valls :) Ara per ara, l'iPod no té nom ni funda, preveig que es pot ratllar aviat, així que s'ha de tractar amb cura. I el "manzanito" és molt xulo, el que passa és que encara no el controlo gaire, sobretot el touchpad aquest i ja vaig amb compte de no deixar-hi ditades, de tan blanquet com és! La veritat és que és una passada :D Un dia ja penjaré una foto i les meves primeres impressions sobre el món Apple (trobo que és difícil trobar fundes i ratolins aquí a Tarragona!)
PD. Aviat tocarà parlar de delcamp.cat.

Siknus, hola! :)

Bobbin, oi que és bo aquest quadre? XD En volia parlar abans, però se'm va anar del cap. No sintetitza el meu Sèneca allà (tot i que m'he fet un fart de passar en autobús i caminant per davant de la Cibeles), però mira, puc dir que l'acabo així. Algun dia sí que m'ha fet mandra postejar (ho reconec, ho reconec!), però sempre que trobes algun detall que creus interessant t'agafen ganes d'explicar-ho. I si algú s'ha entretingut o ha après alguna cosa, jo em dono per satisfeta! :D Que 'ta prou bé...!
PD. Ei! Quin vídeo més xulo! Potser és que li he agafat estima a Madrid... hehe, el Torres i les torres Kyo!

Noctas, hahahahahahahahaha, he disfrutat de los Madriles tant com he pogut!! :D gràcies també per la benvinguda, que ara m'he de posar al dia... saludus crack!!!

Maky ha dit...

Referent el que dius d'accessoirs Apple que a tgna escassejant, al Carrer Unió han obert una tenda oficial Apple que esta força bè, segurament allí trobaràs accessoris per tots els gustos

Sísifo ha dit...

te vas ya?? Me entra hasta penita... En fin, mantendremos el contacto por aquí.

Pd: por cierto, te vi en Atocha, yo estaba dentro del tren y tú arreglándote el pelo con el reflejo fuera. Si serás... Ni me viste y yo levantándote la mano y tú mira que te mira al reflejo de la ventanilla

- assumpta - ha dit...

Perdonada estàs!!!
Benvinguda de "nou" a casa, has dit "nou" mesos? Com ha estat aquest embaràs?
Tot un plaer seguir les teves cròniques allà on siguis, encara que jo tampoc disposo de massa temps.
Gaudeix d'aquest nou període.
Fins la propera, Esther!
Un petó.
;)

DooMMasteR ha dit...

Bentornada a casa :-)

Esther ha dit...

Maky, és veritat! No me'n recordava de la botiga Apple al carrer Unió de Tarragona, com abans no era maquera, doncs no hi parava atenció! Penso fer-hi una visita en breu! :D Merci!!

Sísifo, hacer las maletas me dio una pena y decirle adiós a la URJC aún más. Ha sido genial el año en Madrid. Yo ya te voy leyendo en sisifo.com, que me gustan vuestros artículos y vuestra visión de la cultura, que aprendo un montón :)

PD. ¿Me viste en Atocha haciendo el chorra mirándome en el reflejo de la ventanilla del tren? Si no tengo remedio...! Lo siento mucho, que te hubiese dicho adiós... ¡qué mal! (y qué vergüenza, si seré...)

Assumpta, sí, han sigut nou mesos, com un embaràs, hahahaha, no hi havia pensat! :) Ara, doncs, començo una "nova etapa" (diguem-ho així). Jo ara ja tinc més temps, perquè més o menys estic de vacances. Un plaer retrobar-te per aquí!

Doommaster, merci! ;)

Elliot ha dit...

Esther, gràcies per oferir-nos als lectors d'aquest blog la possibilitat de conèixer el que ha estat la teva experiència a Madrid durant aquests darrers mesos. Si per a tu segur que ha estat una experiència irrepetible, per nosaltres els lectors, ha estat molt interessant poder-te llegir i copsar el dia a dia per la capital del reino.

Què la tornada a Valls continuï sent tant profitosa pel blog com ho ha estat la teva estada per Madrid!

Esther ha dit...

Elliot, sóc jo qui us he de donar les gràcies per haver anat seguint aquesta estada fora de casa! En certa manera, ha sigut difícil seguir les actualitzacions periòdiques per limitacions tècniques i també per falta de temps (ara mateix estic així). Però ha sigut tot un plaer compartir-ho amb vosaltres! :D

Ara a Valls, la veritat és que no hi ha tant de moviment, ni res gaire interessant. Potser no és així, però ja no és la novetat, com a Madrid... intentaré anar postejant més sovint, que m'estic desentenent molt del bloc últimanent. Deu ser la xafogor.