Thriller a l'ascensor

Els Prínceps d'Astúries i el president de la Generalitat, José Montilla, han estat tancats durant 25 minuts en un ascensor per una avaria després de la cerimònia constitutiva de la Fundació Príncep de Girona.
e-notícies, 26/06/2009

Hom en el moment d'escoltar i/o llegir aquesta notícia deu haver imaginat amb quina conversa trascendental (o no) van omplir les autoritats el buit de l'ascensor.

Posats a pressuposar, entre les moltes cabòries que tenen al cap i per la sobressaturació mediàtica, algú va esmentar que havia mort en Michael Jackson, que ha deixat orfes a la Generació X -nascuts entre el 1971 i el 1981-, els qui són ara a la trentena. Capbaixos, van fer que miraven al terra uns segons, en senyal de dol. Un va fer: "era todo un artista!" (opinió que comparteixo al cent per cent), mentre un altre, tímid -no goso dir qui-, començava a enfilar la tonada del Thriller.

I si pressuposem encara més, durant els 25 minuts a la cabina gironina -on el pas del temps deu ser més lent, dic jo- també van parlar de l'altra pèrdua per a la Generació X: l'àngel ros, la Farrah Fawcett, que havia perdut la batalla contra el càncer. Un d'ells potser va recordar que era més partidari de Starsky&Hutch, tot i que l'altra -com les seves contemporànies- tenia al cap les hores passades jugant a despenjar el pioner telèfon mans-lliures a en Charlie. Ningú, però, va declarar haver penjat a la paret de l'habitació el mític poster en banyador vermell de la sexsímbol dels 70.

I hom pot imaginar que potser no van badar boca durant l'estona que van romandre a l'ascensor.

PD. El post d'avui el dedico a tots els qui sou de la Generació X -o generació Nocilla-, que jugàveu a la xarranca, a les bales i a les gomes, i compràveu delicatessen vàries per un duro.

11 coses a dir:

Laia Martínez ha dit...

hola! feia dies que no tornava al món blocaire però ja sóc aki de nou hehehe com va tot? veig que et van donar el premi Netreporter???? k guai! :) i respecte a l'article, curiosa notícia, ara, i els k som del 84, com per exemple jo, i k tb jugavem a "caniques" i a saltar amb la goma... però que no hem viscut tant l'època michael j i àngels de charlie??
per cert, ara riuras, es veu k a lleida van posar d titular per annunciar la mort de Farrah Fawcett algo aixi ccom "ha mort l'àngel ros dels àngels de charlie" a lleida l'alcalde es diu àngel ros!!! kuan m'ho van dir vaig flipar, quin enginy els periodistes hehe segur que més d'un es va confondre!

Carlota ha dit...

Ja tinc pis a Fuenlabrada!!!
Calle de la Plata nº12. La llogatera és del Barça, no t'ho perdis!

L'altre dia vaig anar a donar un tomb per la uni abans de mirar pisos i ostres si és gran! suposo que dins deu tenir encara més avantatges...

Ja m'explicaràs que fas! Espero que els exàmens t'hagin anat molt bé!

un petÓ!

PS: Jo sóc del 88 però em considero una mica d'aquesta generació X. Gran pèrdua la de Michael Jackson...

aniol ha dit...

Hi ha els que van veure el Michael Jackson a ET i els que el van veure a Men In Black. jajajajaja
Diuen que la intimitat el Montilla és un personatge força divertit, així que s'ho devien passar força bé quan es van quedar tancats a l'ascensor.

òscar ha dit...

soc d'aquesta generació X (suposo que de "Xorres", clar) i, a més, confesso ben orgullós que la farrah fawcet em tenia el cor robat en dura competència amb la jacklyn smith (la morena).

del mític billie jean de michael jackson sempre m'he imaginat un paio sota el terre encenent les rajoles que ell trepitjava al clip. com he dit; la ics és de xorres! :)

petooons esther!!!

Esther ha dit...

Laia, això vol dir que has estat enfeinada :) Doncs ara mateix l'estic estrenant, el Macbook, el que passa és que encara no sé com fer-ho per a que les lletres es vegin més grans... Quina maquera estic feta!
hehehe, jo sóc del 87 i també m'he fet un fart d'anar darrere les "caniques", però és cert, no hem viscut tant l'època michael, és més una banda sonora d'infància... en certa manera, no tenim uns referents musicals tan clars com en Jackson.
Molt bona aquesta del titular!!!! hahahahahahahahaha

Carlota, me n'alegro molt! Però no diguis on vius aquí, que et vindran a emprenyar a la porta, hahaha... La veritat és que no sé per on para aquest carrer, però ja t'aniràs adonant que Fuenlabrada és enorme (dues vegades Tarragona, i dues vegades i mitja Reus) i et perdràs i aquestes coses.
I sí... gran pèrdua la de'n Michael Jackson.

Aniol, potser sí que és un personatge divertit en la intimitat el president Montilla... ves per on que Aznar també parlava català a la intimitat, hahaha. Però no sé jo en un ascensor, més aviat la situació ha de ser tensa... :)

Òscar, no pas, generació xorres no! Aquests dies parlant amb diversos representants de la Generació X he vist que vau ser pioners en moltes coses, i que de l'espant de veure el videoclip de Thriller durant un cap d'any vau reaccionar, hehehe
Ai, i què guapes eren les àngels de Charlie originals! Hauríem de rescatar el pentinat de la de l'àngel ros :D

Noctas ha dit...

Recordo que el video de Thriller em feia tanta por que m'amagava sota el sofà per no veure'l...uff aquesta generació X va ser una mica poruca....saludus

Maky ha dit...

Molt divertit el texte d'avui, i gràcies per dedicar-me el post, tot i que la Farrah Fawcett seria més pels nascuts pels 60 :P, ja que los Angeles de Charlie a mi no em va agafar massa

L'illa dels monstres ha dit...

Jo segons la wikipedia estic pels pèls a la generació Y, tot i que en molts sentits sóc més de la X que de la Y. De fet, la X és més autèntica i me fan enveja per haver viscut millor que jo segons quines coses (sobretot pel que fa moviments musicals)

Per cert, ha estat imaginar-me als prínceps d'Astúries i el Montilla tancats en un ascensor i m'ha agafat un atac de son. Mare meva, quins bodrios de persones.

bobbin ha dit...

Jajaja a mi em sembla que, tan aturadets com veig aquests dos personatges, el protagonista veritable de la conversació seria el fil musical, probablement de billie jean si em permets afegir aquest detall. Típica escena d'ascensor, jeje. Encara que tan repetitiu és el ritme d'aquesta cançó que acabarien parlant des del temps fins a qualsevol cosa, per sortejar la endimoniada tornada.

M'he llegit el que diu la wikipedia de la generació X i vatua, ho trobo molt exagerat! i depressiu! Em quedo amb la teva definició de generació nocilla, prou més educada respecte a la que assenyala aquella pobra generació com una colla de desgraciats.

Molt original aquest post! Per cert, pobre E.T, ara sense Jackson es trobarà desprotegit http://ves.cat/aP

Esther ha dit...

Noctas, una generació un xic poruca sí (no fa tanta por el videoclip de Thriller, però jo ja estic curada d'espant). Però heu sobreviscut que és el que és important ;)

Maky, hehehehe, és que m'he recordat dels qui passeu per aquí a vegades, i molts sou de la Generació X. M'alegro que hagis trobat divertit el post d'avui :) Així que els Àngels de Charlie són més dels nascuts als 60? Ho tindré en compte!

Illa dels monstres, estic d'acord amb tu en què la Generació X és més autèntica. La Generació Y no té uns referents musicals propis i sòlids, a no ser que els agafem de la Generació X. Vaig estar discutint-ho amb gent de la Generació X, i els de la Y, com a màxim tenim a les Spice Girls -com a referent més o menys autèntic-, i diu la wikipedia que són les "boybands", com els NSync o els Backstreet Boys, però de tot això no se'n pot dir música, se'n diu màrqueting. La banda sonora dels Y és purament comercial, i és una llàstima. No plorarem a ningú com en Michael Jackson o l'Elvis, perquè no existeix cap referent igual. I que no em digui ningú que la Britney Spears és la gran artista de la generació Y (tot i que jo tinc els seus dos primers cds, i originals)...

Bobbin, podríem dir que són poc donats a la paraula, això sí. El Polònia d'aquesta setmana girava entorn a l'ascensor, però ells tampoc van pensar que el fil musical seria el protagonista XD
Jo també ho crec que seria així, i vaaaa, sí, hi sonaria el billie jean :D
I sí, molt exagerat i despressiu el que ha viscut aquesta gent. I ells, orgullosos diuen que han viscut molt més que nosaltres (però això només pot ser perquè són més iaios, que el temps ja ho fa això).
ET (poooobre! el vídeo és cruel!) no queda desprotegit! Sempre li quedarà el seu vestit de gitana, per a camuflar-se de les persones non grates, com en Michael, que també ho feia (http://tinyurl.com/etmicasa)

- assumpta - ha dit...

Segons les dades pertanyo als baby boom. I en aquest cas, sí que puc dir que vaig viure de ple, tant l'evolució musical d'en Michael Jackson com l'emissió dels Angeles de Charlie.
Doncs no em vaig fer farts d'entar a pista per ballar "Thriller"... ai déu!
;)