Com la tinya

Amb el nas encetat per uns mocadors Bosque Verde, he gosat sortir de casa i mostrar-me en públic amb la nàpia enrojolada per un constipat incipient, desobeint Sanitat, desobeint la llei social no-escrita de la grip A. He entrat a l'aula de la facultat i he segut en una punta, capficada per la meva condició de refredada. En un moment x, m'he vist en la necessitat de recórrer als papers de marca blanca. (Falta onomatopeia). Alerta vermella -tot i que he de reconèixer que el meu estat era lamentable-. Així, el meu nas encetat, la meva congestió nasal i jo hem optat per anar-nos-en. Abans, però, m'he fixat en el parabrises del cotxe, que havia aparcat al Parc Central de Tarragona  i m'he trobat amb aquest missatge oportú i escaient (sic): la salud antes de todos.



14 coses a dir:

L'illa dels monstres ha dit...

Claro, això de la salut antes de todos és allò de quan un avió s'està a punt d'estavellar i la gent ha de saltar en paracaigudes hi ha la veu cantant de turno que diu:

La salud primero, las mujeres y los niños después y finalmente los hombres. I és que ja se sap que lo més important sempre és tenir salut

recupera't!

Noctas ha dit...

Colló sóc una mica Hipocondríoac i tinc un costipat que ni t'explico. Tindré la grip A..? OSTRES JA M'HAS ACOLLONIT :)Saludus craka!

aniol ha dit...

Trafiquen amb vacunes de l'H1N1? Això serà pitjor que el tràfic de Dalsy o Ritalín, ja veuràs. :S

Llàstima, s'ha de trucar en un 806, i per tant la trucada sortiria cara. Si no potser encara informaria al "comitè" i faríem un sondeig a aquesta gent a veure si la seva oferta de salut va més enllà de la vacunació. En època de crisi calen "medicaments", i tant.

Anònim ha dit...

Jo proposo que primer provin les vacunes amb els polítics, en especial amb la Ministra i el seu seguici. Pel que fa al post, penso que li podem donar gràcies a la "Trini" ja que ella ha estat font d'inspiració de tot plegat, pel que fa al cartellet del parabrises, cada dia que passa ja en sorprenen menys les coses, i el més fort de tot plegat és, que encara hi haurà algú que trucarà i li "fotran" el pel i les peles de mala manera... A recuperar-se

Martí ha dit...

"Le vamos informado", "lagripe", "la salud antes de todos"... Sembla escrit per un nen de 4 anys. O per un Guàrdia Civil de Zebiya. Susórdene capitáng!

Esther ha dit...

Illa dels monstres, és clar, és clar. Per aquesta suposada "Creu Roja", que signa el paperet", "la salud primero".
Merci!!! Sembla que ja em vaig recuperant! :)

Noctas, ui Noctas, doncs no sé jo si deus tenir la grip A. Si tens congestió nasal (com la que jo tenia en el moment d'escriure el post), és un refredat grip comú. Segons Sanidad, la congestió nasal no és propia de la Grip A. Saludus, amic hipocondríac i no t'acolloneixis per res :D

Aniol, tràfic de Dalsy? :S Algú trafica amb Dalsy...?? hahahaha
Vaig pensar en trucar, no creguis (per a veure qui hi havia a l'altre costat, no per les vacunes gratis). Però justament amb el 806 és amb que fan negoci.

Anònim, els ministres no crec que s'ofereixin de conillets d'índies, ja es sobreexposen a rebre cops. De fet, pel que jo tinc entès, aquestes vacunes encara ni s'han provat, ningú no sap si són efectives. Això del parabrises, hehehe, és saber aprofitar les oportunitats, amenaces, fortaleses i debilitats del nostre mercat en temps de crisi del segle XXI)...

Martí, o qualsevol màfia, i després ho haurà escrit algún català d'Olot o de Rocallaura. En tot cas, sabem que és la "Creu Roja". Això em fa recordar com va ser difícil que em fessin una autorització de menors per a anar a l'estranger...

- assumpta - ha dit...

Pagant un 806xxx, de vacunas gratis... res de res!

Ho sento però això ja em sembla massa.
Tot plegat per un o altre motiu hi ha massa que volen fer-se l'agost aquest hivern. :(

Cuida't aquest refredat!
Petonets d'eucaliptus per a tu!
;)

Jordi ha dit...

Uff!! Crec que això em sona més a estafa de l'estampeta que a altre cosa... Només cal veure com està escrit i redactat. I la Creu Roja per allà no apareix ni en póster! Millor no ho provis!

Bé, això, que vinc del bloc de l'Òscar i he linkat al teu...

Esther ha dit...

Assumpta, m'ha agradat moltíssim això que dius de voler fer l'agost a l'hivern. Just a la fusta!
Moltes gràcies...! a hores d'ara ja estic recuperada (i avui ha fet una calor a Tarragona...) :D

Jordi, estafa de l'estampeta, sí! Per això ho he penjat, més val estar previnguts!!! Merci per passar-te per aquí, jo t'enllaço ara mateix, molt original el teu bloc per cert! :)

sr. manel ha dit...

Jo crec que aquesta redacció és, sense ànim d'ofendre a la cada dia més massiva comunitat rumana, pròpia de les senyores que estan cada fucking day demanant al semàfor del Parc Central. Són el que se'n diu captaires 2.0...

Albert ha dit...

Sr. Manel, ja sabia jo que aterraria per aquí vostè també...
Va, imiti'ns a una rumana com només vostè sap fer.. "po favó señora y señoreeee, soy una persona de la rumaniaaaaaa, no dinerooo, no tabajoooo... po favooooo, (indistingible) po favoooo, (indistingible novament), una ayudaaaa"

sr. manel ha dit...

Per favor senyor ALbert, no parlem de mi... Per això està el meu blog! (Ara si fos en Josep posaria una autocita en una llengua no freqüent en aquest blog, com l'andorrà o el català d'Ampostà). He aterrat aquí perquè les històries de Tarragona em son més properes que les que expliquen els companys bloggers de la zona Barna... Putes a la boqueria! Això a qui interessa? Millor dit, això qui no ho sabia?

Canvi de tema. Jo les rumanes del Parc central veig que ho tenen tan assumit que ningú els hi donarà res, que passen de llarg abans que contestis. Unes maleducades, escolti.

Però soc més fan de les rumanes que amaguen les cames per fer veure que no en tenen. Vaig a veure si hi ha un grup a facebook sobre això...

Dr. Muerte ha dit...

Veu què ha fet senyoreta del Campo? Treure el cap per la Odisfera provoca que vostè publica un post sobre esternuts i febres i dos txitxarel·los acaben parlant de les rumanes del parc central al facebook...
Ara bé, torni sempre que vulgui, que sempre alegra el dia trobar-te comentaris de noies guapes, oi sr. Manel ?

Esther ha dit...

Sr. Manel, molt de captaire 2.0 crec que no tenim a Tarragona, en tot cas, estan en versió beta, assajant amb el word 97 i la Times New Roman, vegi's l'anunci de la foto. Ja sé a quina senyora i quin semàfor es refereix, que en saben de màrqueting i de target publicitari! Quan veu el meu Clio tronat i abonyegat, sempre passa de mi.

P.d. Cert!!!! Quant de centralisme blocaire! Tarragona (com Teruel) també existeix!

Albert, no, discrepo. Això és més propi de quan estàs al McDonald's de la Rambla Nova i vols clavar queixalada al BigMac. És llavors quan t'ho deixen anar.

Dr. Muerte, veig que vostè és observador i en sap. Jo que parlava de tos, febre, congestió nasal i el perill dels mocadors Bosque Verde... Li agraeixo molt la seva visita i que m'hagi informat sobre l'Odisfera, que no la coneixia, fins l'entrevista de l'home que descansa. Ja hi faré cap en algun moment.