I les veus mitineres

"[Soy] Viejo cronista de nostalgias, que a veces se pregunta por qué ya no existe la palabra objetividad en mi oficio; quién la ha borrado y en nombre de qué. Que a veces no entiende cómo la opinión personal, con aires de imposición, gana terreno al análisis que ayuda a los demás a formar opinión. Que le intriga por qué tanta pluma ilustre y tanta ilustre voz se ha vuelto mitinera y habla para militantes".
Fernando Ónega, Periodistas que explican la realidad de hoy, La Vanguardia (23/06/10)

Si m'ho permeteu, afegeixo les decles de Fernando Ónega, premi Godó de Periodisme 2010, al meu poti-poti de frases periodístiques, -més aviat poc teòriques, i més dirigides a la pràctica-, en aquests temps en què sembla que la culpa és tan sols de la Sara, però que, en el periodisme, el nord l'hem perdut tots plegats, els informadors i els informats.

Breu relació de veus de l'experiència, en ordre cronològic (totes del 2008, és que el 2009 va ser l'any "corrupte" i d'immortalitzar blacberris, què hi farem):

4 coses a dir:

Noctas ha dit...

Hi ha d'haver la notícia objectiva però també l'estirabot. Sí que és cert que l'estirabot cada dia guanya més terreny. I sí, la sara té tota la culpa...això sí, está como un queso nyam nyam:)))
abrazus!

Esther ha dit...

Noctas, és clar que sí... A vegades cal tirar alguna pedra, per a que reaccioni el personal! :)
De la Sara, jo l'he vista en persona (només la vaig veure de passada), i sí, t'he de dir que sí, que és guapa, tot i que el maquillatge fa molt, eh! Saludus crack! :D

Miquel ha dit...

Esther, vaig passar la revetlla i Sant Joan al teu poble gaudint d'una espectacular jornada castellera. Si no li vaig preguntar a mig Valls si et coneixia no li vaig preguntar a ningú! Que eres per allà?
Una abraçada!

Esther ha dit...

Miquel, li devies preguntar al mig Valls que no em coneix, perquè jo en conec ben bé la meitat! (bé, potser no tantes, que 12.500 persones de 25.000 són moltes)XD Doncs enguany no hi vaig ser a les carpes per la revetlla, era fora! Altres Sant Joan he hagut de fer fotos a plaça i crònica de les festes, i aquest no! Espero que gaudissis molt de la diada vallenca, que tant els de la Joves i els de la Vella estaven super contents de com va anar!!! Una abraçada!!! :)