Bloc entre tuïts

Si algú ha posat en pràctica el v/bell costum d'obrir la Vanguardia avui, a la pàgina central del suplement salmó -que a Madrid és blanc-merenga-, hi trobem la frase "este es mi sol", reproduïda literalment d'un tuït que la cantant colombiana Shakira va llançar al ciberespai ahir.

Analitzem la frase en qüestió: té subjecte, verb i un complement verbal. Però, vés per on, que això no ens diu gran cosa. Ara bé, el que és 'noticiable' és la fotografia que acompanya els 11 caràcters entre cometes, de la Shakira vetada al Bernabéu i el blaugrana Piqué. Uns s'han entendrit al veure-la, d'altres s'han embafat, i molts hauran pensat que, tot plegat, és una collonada.

Pensem-hi: la "notícia", no obstant, ens ha produït una reacció instantània. Un petit trasbals. Una batzegada per la sorpresa. Un rebuig frontal al romanticisme. Un sospir de melancolia. Uns clics a l'Spotify al capvespre, amb sort, per a celebrar la bona nova.

140 caràcters fugissers donen per a molt avui en dia: per a omplir un simple moment i necessitat de consum d'informació prêt-à-porter. I aquesta satisfacció immediata no supleix a la llarga la reflexió, l'opinió i l'anàlisi en profunditat. Fàcil i ràpid com un pre-cuinat que, a banda dels greixos que aporten energia al moment, hi falta quelcom més nutritiu. Per això, jo em comprometo a seguir amb aquest bloc, almenys una vegada a la setmana i evitar ser una desertora més.

Un bloc entre tuïts.

PD. Ara sí que dono per redissenyat aquest bloc :)
Si feu anar Internet Explorer, que algú em doni el seu vist-i-plau!

10 coses a dir:

fermin ha dit...

Millor en *firefox. Massa gran en explorer
Una salutació,Esther

Esther ha dit...

Moltes gràcies Fermín!! Jo tinc un Apple i no tinc Internet Explorer, però aquest matí ja ho he vist! A veure si ho puc arreglar...!!!
Merci!! Una abraçada!!! :)

Alba ha dit...

Ànims Esther! A mi també em costa actualitzar el bloc amb regularitat... crec que el món amb Twitter va massa de pressa!
I per cert... això del Piqué i la Shakira, ara que és oficial ja no té gràcia! Algú ho havia de dir! ;)

òscar ha dit...

I jo que et continuaré seguint i, espero, perseverant amb el meu bloc.

PS: des del coi de Waka-waka futbolístic que no puc amb les cançons de Shakira. Moc-moc!

Jordi ha dit...

No estic gens enganxat al twitter, ara al facebook i els seus jocs...

Des de l'explorer, tot ok!

Esther ha dit...

Alba, gràcies!! ;) La veritat és que costa molt... cada vegada vas més de bòlit i tens menys temps per compartir res...
(cert, això ara que ja és oficial... ja no són tan emocionant les waka-fotos... hehe!)

Òscar, el lost art secret és una de les meves pàgines de capçalera!!
Moc, moc!!! :D (és que Piqué, que va néixer un dia abans que jo mateixa, i així som de la mateixa generació, i Pingu ens va deixar marcats...)

Jordi, síiii?? la Banyera em dóna el vist-i-plau??? merciii!! :)

anna g. ha dit...

La veritat és que el tema Piqué-Shakira ja avorreix. De veritat, els trobo més pesats que l'Iker i la Carbonero, la qual cosa ja em semblava gairebé impossible!
I ja t'ho he dit via tweet, però m'encanta el nou disseny! :D

Jordi ha dit...

La Banyera et dona el vist-i-plau i si vols t'envia un certificat compulsat a casa!

DooMMasteR ha dit...

Caram Esther! Quin rentat de cara! M'agrada molt i com a mínim des del navegador d'android es veu de meravella.

Jo també he fet canvis. L'adreça de plana no ha canviat, però la dels rss sí. Ara és: http://www.doommaster.cat/index.php?feed=rss

Una abraçada!

Esther ha dit...

Anna, ooooh... doncs el meu moment televisiu preferit de tots els temps és el petó Iker-Carbonero, però sí, en el fons són bastant avorrits, hehe!! Et vaig llegint ;)

Jordi, amb el vist-i-plau en tinc prou, moltes moltes gràcies!!! Força Barça per avui!

Doommaster, des d'android es veu bé?? Merci per dir-m'ho! :) Sé que a iPhone sí, però no sabia en d'altres plataformes. De totes maneres, jo volia passar-me a Wordpress, però no en tinc ni idea, amb prou feines domino l'html.
He canviat el RSS del lector, que no et rebia!! Una abraçada gran!